Iklan Billboard 970x250

מנור סולומון ריאל מדריד, מנור סולומון אחרי שער הניצחון מול ריאל מדריד איזה ערב איזו קבוצה ישראל היום

Iklan 728x90

מנור סולומון ריאל מדריד, מנור סולומון אחרי שער הניצחון מול ריאל מדריד איזה ערב איזו קבוצה ישראל היום

ליגת האלופות מנור סולומון ריאל מדריד שחטאר דונייצק זה כמעט וברח לו מבין האצבעות אבל בשורה התחתונה - מנור סולומון הוא ולא אחר הוביל את שחטאר דונייצק ל-23 היסטורי על ריאל מדריד בספרד. מנור סולומון כבש שחטאר דונייצק הדהימה את ריאל מדריד 23.


הצטיידו בשקית הקאה ותראו איך מנור סולומון פירק את ריאל מדריד בעיני המתבונן הארץ

אביו של מנור סולומון התרגש מהשער המופלא מול ריאל מדריד כל הבית היה בטירוף הוא הראה לנו את החגיגות בחדר ההלבשה בווידאו נזכר בתחילת הדרך עוד בגן הוא היה יוצא דופן ומצהיר.

מנור סולומון ריאל מדריד. שמונה דקות הספיקו לכוכב הישראלי לספק ביצוע אישי פשוט ענק ולהבקיע פעם נוספת מול ריאל מדריד. מנור סולומון חוגג את השער היוקרתי מול ריאל מדריד הערב. הישראלי הבקיע שער ענק והוביל את שחטאר בהרכב טלאים ל-23 מדהים על ריאל המאכזבת במדריד בהפתעה ענקית.

מנור סולומון כבש שער יפה מול ריאל מדריד ונראה כמו בחור נהדר אבל מה שקרה אחרי המשחק הזה הוא עדות אקטואלית. מעל עשור חלף מאז יוסי בניון נגח שער ניצחון במדי ליברפול מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו באחד הרגעים. מנור סולומון נולד ב-24.

מנור סולומון וקבוצתו שחטאר דונייצק האוקראינית רשמו הלילה ד ניצחון חוץ ענק 23 על ריאל מדריד. מנור סולומון ממשיך להדהים ולעשות היסטוריה. מנור סולומון באימון במדריד האתר הרשמי של שחטאר דונייצק מעל עשור חלף מאז יוסי בניון נגח שער ניצחון במדי ליברפול מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו באחד הרגעים העוצמתיים ביותר של שחקן ישראלי באירופה והערב רביעי 1955 נקבל.

הישראלי כבש בפעם השנייה העונה מול הבלאנקוס ושחטאר טיפסה על חשבונה למקום השני בבית 2. מנור סולומון שוב כובש נגד ריאל מדריד בליגת האלופות. גאווה לאומית ולדן ביטון נגמרו המילים יוסי בניון שיודע משהו על הבקעת שערים נגד ריאל מדריד.

סולומון הישראלי התכבד וכבש את השער השלישי בדרך לשלוש נקודות יקרות במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. אתמול בשער המרהיב שלו לרשת של ריאל מדריד הוכיח השחקן הצעיר שאולי יוסי בניון היה שם לפניו ונגע בכוכבים -. המפעל האהוב עליו.

הוא יגיע למועדונים טובים במערב אירופה אולי. מנור סולומון שוב הימם את ריאל מדריד שחטאר דונייצק ניצחה 02. שער הניצחון של מנור סולומון ממשיך לגרור מחמאות ערן זהבי פירגן.

אתמול סולומון עלה מהספסל בדקה ה-73. גם ב-1 בדצמבר 2020 במשחק הגומלין נגד ריאל מדריד שנערך בביתה של שחטאר כבש סולומון את השער השני בניצחונה של קבוצתו 20. אחרי שבעונה שעברה הראה כבר שהוא שייך לרמות הגבוהות באירופה עם שערים נגד מנצסטר סיטי ואטאלנטה בליגת האלופות הערב רביעי הקשר הישראלי הבקיע לרשתה של ריאל מדריד הגדולה לא.

כמה כיף לראות כדורגלן ישראלי לוהט ברמות הכי גבוהות והיום הכוכב בן ה-21 הציג יכולת פנטסטית וכבש שער נהדר בניצחון הסנסציוני 23 של שחטאר דונייצק על ריאל מדריד בחוץ במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים. רגע לפני הקלאסיקו מול ברצלונה ריאל מדריד חיפשה ניצחון קליל - ומצאה את עצמה בפיגור 30 כבר במחצית הראשונה כשמנור סולומון כובש את השלישי. ליגת האלופות על גג העולם.

מנור סולומון יודע מתי לכבוש ונגד מי לכבוש. מנור סולומון פתח את העונה השניה שלו בליגת האלופות בצורה הכי מושלמת שיש. כל הכבוד תמשיך ככה איתי שכטר כתב.

8 דקות אחרי שנכנס מנור סולומון הענק פרץ קדימה ובמבצע אישי מדהים הכניע את קורטואה פעם נוספת העונה. מנור סולומון אין כמוך. מנור סולומון נגד ריאל מדריד שחטאר נגד ריאל מדריד ריאל מדריד נגד שחטאר מנור סולומון נגד ריאל מדריד שחטאר נגד.

שחטאר דונייצק לא ממש יציבה העונה בליגת האלופות ואולי היא הובסה פעמיים מול מנשנגלאדבך הגרמנית אבל מול ריאל מדריד היא והכוכב הישראלי פורחים. הילד ענק כבר לפני שלוש שנים מנור סולומון ידע שהוא בדרך לליגה של הגדולים באמת. כוכב נבחרת ישראל מנור סולומון נכנס לאחר שהחליף את טייסון.

מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה74 ועם בעיטה אדירה בדקה. סביר להניח שהשם מנור סולומון לא יימחק מהראש של זינדין זידאן הרבה מאוד זמן.


זו כבר מסורת צריך את ריאל מדריד כל שבוע


מנור סולומון כבש 2 3 ענק לשחטאר במדריד ישראל היום


מנור סולומון ישחק באחת מעשר הגדולות באירופה ספורט 5


מנור סולומון לקראת ריאל מדריד יוסי בניון מדבר על ההשוואות ביניהם ספורט 1


מנור סולומון כובש נגד ריאל מדריד בפעם ה 2 יקבל שיפור בפיפא 21 Youtube


מנור סולומון ב 11 של שחטאר מול ריאל מדריד


הילד ענק מנור סולומון מטריף את הרשת ישראל היום


מנור סולומון אחרי שער הניצחון מול ריאל מדריד איזה ערב איזו קבוצה ישראל היום


קבוצות בכירות ינסו לצרף את מנור סולומון כבר בינואר ספורט 5


ילד פלא תפס את ריאל לא מוכנה מנור סולומון בכותרות ספורט 5


מנור סולומון כבש ב 0 2 של שחטאר דונייצק על ריאל מדריד סיכום המשחק ספורט 1


הפסטיבל סביב מנור סולומון יצא מפרופורציות טור


הילד ענק על הלילה הבלתי נשכח של מנור סולומון מול ריאל מדריד


השער של סולומון מרהיב פירק את הגנת ריאל


הפסטיבל סביב מנור סולומון יצא מפרופורציות טור


מנור סולומון כבש נגד ריאל מדריד שחטאר ניצחה 2 3 ספורט 1


מנור סולומון השאיר את מדריד קפואה ילד פלא


N12 תקווה של מיליונים סולומון רוצה להדהים את ריאל מדריד


מנור סולומון כבש שער ענק מול ריאל מדריד צפו כיפה

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post