Iklan Billboard 970x250

מנור סולומון שכר : המפץ הגדול ידיעות אחרונות

Iklan 728x90

מנור סולומון שכר : המפץ הגדול ידיעות אחרונות

אחרי שבעונה שעברה הראה כבר שהוא שייך לרמות הגבוהות באירופה עם שערים נגד מנצסטר סיטי ואטאלנטה בליגת האלופות הערב רביעי הקשר הישראלי הבקיע לרשתה של ריאל מדריד הגדולה לא. מקווה מאוד שאגיע לאחת הקבוצות הגדולות בליגה הספרדית או.


מנור סולומון קיבל אישור מצה ל שירותו יידחה אם יימכר לאירופה וואלה ספורט

שלושת המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל אולי לא הסתיימו בתוצאות האידיאליות אך אין ספק שברמה האינדיבידואלית מנור סולומון.

מנור סולומון שכר. 400 אלף אירו שכר בסיס על כל השתתפות במשחק ביתי הוא מקבל 6000 אירו ועל משחקי חוץ הוא מקבל 8000. התקופה הקסומה של מנור סולומון נמשכת וילד הפלא של הכדורגל הישראלי לא עוצר. מנור סולומון וקבוצתו שחטאר דונייצק האוקראינית רשמו הלילה ד ניצחון חוץ ענק 23 על ריאל מדריד.

יום שני 1905 191020. מנור סולומון ביצועים כוכב עולה. סולומון הישראלי התכבד וכבש את השער השלישי בדרך לשלוש נקודות יקרות במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

הכדורגלן מנור סולומון רכש דירה בפרויקט חדש סולומון שחקן נבחרת ישראל שגדל במכבי פתח תקוה וכיום משחק בשחטאר דונייצק קנה דירת שני חדרים בפרויקט בבנייה. הוא יגיע למועדונים טובים במערב אירופה אולי. אחרי שנצץ במדי נבחרת ישראל בהפסד 21 לצכיה בליגת האומות אך לא הצליח למצוא את הרשת מנור סולומון התחדש.

ילד הפלא בן ה-21 שממשיך לסלול את דרכו לטופ של אירופה ומשחק כיום בקבוצת הפאר האוקראינית שחטאר דונייצק החליט שהגיע הזמן. שער דרמטי שהעניק לקבוצתו שחטאר דונצק האוקראינית ניצחון בשניות האחרונות במשחק בליגת האלופות. אחרי שהשער בחצי הגמר נלקח ממנו הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-62 ואחרי שתי דקות סיפק ביצוע נהדר וקבע 04 בגמר מול אינגולץ.

כאן חדשות השחקן הישראלי הצעיר שמשחק בקבוצה האוקראינית שחטאר דונייצק נכנס לרשימה יוקרתית של כדורגלנים. אני בן 21 ושייך לרמה של ליגת האלופות. מערכת ספורט 1.

שלושה ימים אחרי שכבש את שער הניצחון נגד ריאל מדריד והכניס מדינה שלמה לטירוף קשר שחטאר דונייצק עלה היום שבת בהרכב קבוצתו במסגרת הליגה. סטטיסטיקות תארים וכל הכתבות במקום אחד. כל מה שרציתם לדעת על עונת 202122 של מנור סולומון במדי שחטאר דונייצק ועל עונות קודמות שלו במדי הקבוצה.

מנור סולומון כבש שער בכורה מרהיב שחטאר דונייצק זכתה בגביע. הביצועים היפים של מנור סולומון כוכב הכדורגל הישראלי שמשחק בשחטאר. מנור סולומון ממשיך להדהים ולעשות היסטוריה.

מנור סולומון נחשב להבטחה גדולה בכדורגל הישראלי ואמש הוא הראה שיש על מה לבנות. אנו משקיעים בסרטונים זמן רב בעריכת הוידאו והאודיו על מנת ליצור חווית צפייה בבקשה עשו לנו לייק ועקבו אחרינו. אביו של מנור סולומון התרגש מהשער המופלא מול ריאל מדריד כל הבית היה בטירוף הוא הראה לנו את החגיגות בחדר ההלבשה בווידאו נזכר בתחילת הדרך עוד בגן הוא היה יוצא דופן ומצהיר.

ילד שחולה על כדורגל שהחלום שלו היה תמיד להיות כדורגלן ממש כל החיים ועכשיו מגשים את זה ורוצה לממש עוד יותר את הפוטנציאל. שער הבכורה של מנור סולומון בשחטאר דונייצק הגיע אתמול רביעי כאשר הקשר עלה מהספסל בגמר הגביע האוקראיני כבש שתי דקות אחר כך בביצוע יפהפה וחתם את תוצאת המשחק 04 על אינהולץ מליגת המשנה בדרך לתוארו הראשון בקריירה לקראת. STAY UPDATE Facebook.


מכבי פתח תקווה מנור סולומון האריך חוזה ספורט 1


מנור סולומון כל הקבוצות שהוא עשוי להצטרף אליהן לאן הכי כדאי לו לעבור ספורט 1


מנור סולומון ירוויח בעונה הבאה מיליון יורו ספורט 5


השער של סולומון מרהיב פירק את הגנת ריאל


מנור סולומון כל הקבוצות שהוא עשוי להצטרף אליהן לאן הכי כדאי לו לעבור ספורט 1


אינטר תנצח את חטאפה סולומון ושחטאר יחגגו


מרגיש בחלום כך הפך סולומון לכוכב שהדהים את ריאל מדריד


מנור סולומון מסקרן קבוצות גדולות באירופה ישראל היום


סולומון מנור


מנור סולומון


מנור סולומון ירוויח בעונה הבאה מיליון יורו ספורט 5


מנור סולומון ויקיפדיה


ליגיונרים מנור סולומון כבש ובישל במדי שחטאר דונייצק וואלה ספורט


המפץ הגדול ידיעות אחרונות


רשמי מנור סולומון עובר לשחטאר עבור 6 מיליון יורו ספורט 5


מנור סולומון ירוויח בעונה הבאה מיליון יורו ספורט 5


מנור סולומון לא נמכור אותו גם עבור 10 מיליון יורו ספורט 1


מרגיש בחלום כך הפך סולומון לכוכב שהדהים את ריאל מדריד


מנור טיים בנבחרת ישראל בונים על סולומון

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post